JRG 2 Kraków

ul. Rzemieślnicza 10

 

tel. 12 266 39 98

 

Podziel się.


Sprzęt

GCBARt 4/24

 

Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy, zbiornik wody 4000 l, zbiornik środka pianotwórczego 400 l, autopompa o wydajności 2400 l/min, silnik o mocy 280 KM, napęd miejski 4x2, zabudowa nadwozia „Pojazdy Specjalistyczne Zbigniew Szczęśniak”, kabina 1+1+4, maszt oświetleniowy 2x1000 W 230 V.

GBARt 2,5/24 Renault

 

Średni samochód gaśniczy, zbiornik z 2500 l wody, zbiornik z 250 l środka pianotwórczego, autopompa o wydajności 2400 l/min, silnik Renault o mocy 240 KM, podwozie Renault, zabudowa nadwozia "ISS Wawrzaszek", kabina 1+1+4, maszt oświetleniowy 2 x 1500 W / 230 V, wyciągarka linowa 5 ton, ciężar 14 ton, napęd 4x4.

GCBA 9,5/65 MAN

 

 

Ciężki samochód ratowniczo - gaśniczy. Pojemność zbiornika wodnego 9500 litrów, pojemność zbiornika środka pianotwórczego 1000 litrów, maksymalna wydajność autopompy: 6500 l/min, typ autopompy: S60NP, silnik o mocy 440 KM, napęd: 6x6, maszt oświetleniowy 2 x 1000 W 230 V, działko wodno-pianowe typ STOLARCZYK DWP 32, kabina 1+1+1 zabudowa nadwozia STOLARCZYK.

SCD 37 Magirus

 

 

Ciężki samochód drabina o wysięgu 37m, nadwozie IVECO-MAGIRUS, podwozie EuroCargo150E27, moc silnika 196 KW/266 KM, napęd 4x2, posiada tylną oś skrętną, ciężar 16 ton, kabina 1+2.

SCRt Scania

 

 

Ciężki samochód ratownictwa technicznego, podwozie Scania G450, zabudowa PS Szczęśniak, kabina 1+2, maszt oświetleniowy, wciągarka linowa, żuraw hydrauliczny Hyva HB200 E5, napęd 4x4.

SCRDrog Renault

 

 

Ciężki samochód ratownictwa technicznego i drogowego, podwozie Renault X460, silnik Renault moc 460 KM, zabudowa WISS Wawrzaszek, kabina 1+2, napęd 8x4, żuraw Rotator 1150 o maks. udźwigu 50 ton, 7 wciągarek (udźwig 1x30 t, 2x20 t, 2x12,5 t, 22x9 t) z linami każda po 50 m.

GCBM 18/8 Jelcz 417K

 

Ciężki samochód gaśniczy cysterna, zbiornik wody 18000 litrów, motopompa wydajność 1600 l/min, kabina 1+3, napęd 4x2.

SLRR Suzuki Grand Vitara

 

Silnik o zapłonie iskrowym z bezpośrednim wtryskiem paliwa o mocy 169kM i pojemności skokowej 2393cm3, 5 drzwiowe nadwozie, ciężar własny 1533 kg, stały napęd na cztery koła 4WD, odpinany hak holowniczy.

SLKw Peugeot Boxer

 

Samochód specjalny kwatermistrzowski, pojemność silnika 2200 cm3, moc 130 KM, kabina 1+5(+3), napęd na przednią oś, ładowność 1600kg.

SLOn Lublin III

 

Samochód oświetleniowy, silnik Andoria o mocy 85 KM, wyposażony w zabudowany agregat prądotwórczy ESE1314 – moc 13 KVA i maszt oświetleniowy oraz przenośny agregat prądotwórczy ROBIN- moc 2,7 KVA i zestaw przenośnych najaśnic.

Agregat Pompowy AP 8000/8

 

Agregat przeznaczony jest do tłoczenia wody do celów gaśniczych lub podczas przeciwdziałania skutkom powodzi. Dane techniczne: silnik wysokoprężny IVECO o mocy 289 KM, wydajność 8000 l/min. przy ciśnieniu 8 bar, pompa jednostopniowa, odśrodkowa o osi poziomej sprzężona bezpośrednio z silnikiem.

Agregat Pompowy AP 10800/8

 

Przeznaczony do wody czystej, zanieczyszczonej, a także do surowych ścieków zawierających duże zanieczyszczenia stałe. Wielofunkcyjna, samozasysająca, sucha pompa odśrodkowa firmy BBA napędzana silnikiem diesla marki Perkins. Dane techniczne: 4-cylindrowy silnik Perkins o mocy do 142KM i max moment obr. 556Nm, wydajność pompy 10800l/min przy ciśnieniu 8 bar.

Sanie lodowe

 

Sanie lodowe popularnie zwane "deską lodową" to specjalnej konstrukcji pływak wielozadaniowy pozwalający zabezpieczać działania ratownika na kruchym lodzie. Masa 32kg, wyporność 220 dm3, dł. całkowita 354,5 cm.

SCDź 50

 

 

Ciężki dźwig ratowniczy, silnik Kamis USA o mocy 380 KM, zabudowa nadwozia "BUMAR" Łabędy, kabina 1+2, udźwig 50 ton, wysięg 33 m, wyciągarka linowa 20 ton, ciężar 40 ton, napęd 6x6.